Termický model pro kategorie RCEV, RCEO, RCEP, rekreace
Rozpětí: 2540mm
Délka: 1330mm
Letová hmotnost: 650-750g – dle varianty a vybavení
Atraktivnější varianta Djanga.
Křídlo i ocasní plochy jsou vakuově laminovány na XPS jádro. V barevné variantě na předem barvené XPS jádro . Barva je tedy pod laminátovým povrchem. Podélnou tuhost zajišťuje uhlíkový D-box se stojinou. Torzní stabilitu zajišťuje kvalitní skelná tkanina pokládaná v úhlu 45°.
Profil křídla modifikovaný S4083 velmi dobře indikuje termiku.
Plná mechanizace křídla v rukou zkušeného pilota dokáže zajistit široké nastavení do různých klimatických podmínek. V této variantě NENÍ šachta pro případný balast. Křídlo je k trupu šroubováno z vrchu čtyřmi PA šrouby.
Gondola je tvořena uhlíkovou tkaninou s vyztužením v exponovaných místech. Na gondolu navazuje ručně vinutá sklouhlíková trubka. Pro příznivce svahového létání je i bezmotorová varianta trupu.
Ocasní plochy jsou standardně do obráceného „T“, tedy SOP a VOP.
Doporučené vybavení:
Motor: Velikosti 2826 případně 2830, KV 1300-1600 (Axi 2208/xx, Axi 2212/xx)
Vrtule: 9/5, 10/6 dle KV motoru, kužel 32–34mm. Standard 32mm
Batery: Li-pol 600-1200mAh
Regulátor: Castle TALON 25, YEP 30A, všeobecně 25A a více s BEC 3A a více
Serva klapky: KST X08H, DS09-AMD, DS09-SCD, všeobecně servo s výškou max. 9mm a tahem cca 2kg a více
Serva křidélka: KST X08H, MKS DS65K, všeobecně servo s výškou max. 8mm a tahem cca 1,2kg a více
Serva ocasní plochy: KST X08, KST X06, DS09-AMD, DS09-SCD
Základní nastavení modelu:
Křidélka: -9mm /+ 13mm (ve všech režimech)
Motýl: -10mm /+12mm (ve všech režimech)
VOP: +/-6mm
SOP: +/-17mm
Brzdy: klapky 70-90°, křidélka +10mm, motýl -5mm
Subtrim klapky: rychlost +2mm, normál +-0, termika – 0,5mm, max -1mm
Subtrim křidélka: rychlost +1mm, normál +-0, termika +-0
Základní těžiště: 75-82mm od náběžné hrany.
– = dolů
+ = nahoru
Fotogalerie